fbpx

clock 219 : 19 : 54 : 02

12-14
грудня

МВЦ

Пост-реліз 2017

85 учасників, 7 бізнес-подій та 2 тисячі відвідувачів з 39 країн світу

Перша виставка продовольчої продукції та обладнання для переробки Ukrainian Food Expo, що відбулася 23-24 листопада 2017 року у ВЦ «КиївЕкспоПлаза», зарекомендувала себе як справді міжнародна подія, що залучила 85 учасників та 2 тис. відвідувачів з 39 країн світу.

Відвідувачами та учасниками виставки стали представники таких кран: Австрія, Азербайджан, Бельгія, Білорусь, Великобританія, В’єтнам, Грузія, Данія, Естонія, Ефіопія, Єгипет, Ізраїль, Індія, Ірак, Ірак, Іспанія, Італія, Казахстан, Канада, Китай, Кіпр, Кот-д’Івуар, Литва, Ліван, Молдова, Нігерія, Німеччина, Норвегія, Палестина, Польща, Саудівська Аравія, Сербія, Сінгапур, Словаччина, Тайвань, Туреччина, Узбекистан, Франція, Чехія, Японія.

Виставка охопила широкий спектр продовольчих товарів: м’ясна, молочна, фруктово-овочева продукція, хлібобулочні та кондитерські вироби, мед, горіхи, алкогольні та безалокгольні напої, снеки, соуси, приправи та багато іншого. Крім того, на Ukrainian Food Expo були представлені постачальники різноманітного обладнання, технологій та послуг для виробників харчової продукції.

Протягом двох днів Ukrainian Food Expo учасники представили свою продукцію 2 тисячам відвідувачів зі сфери дистрибуції, трейдингу продовольчих товарів, готельно-ресторанного бізнесу, переробки харчової продукції, великим торговельним мережам,  магазинам формату «біля дому», товарно-продовольчим ринкам, оптово-роздрібним складам і базам, фермерам та представникам сільськогосподарських кооперативів, іноземним закупівельникам та кінцевим споживачам.  

 

Продуктивність переговорів з байєрами забезпечила спеціальна Бізнес-зона, зустрічі в якій іноземні та українські закупівельники призначали експонентам не лише під час роботи виставки, а й до її початку – через спеціальну форму на сайті. Таким чином учасники виставки мали час підготуватися до зустрічей найкращим чином. Всього до роботи у Бізнес-зоні долучилися 160 бізнес-відвідувачів виставки з сфер дистрибуції та рітейлу, HoReCa, а також іноземні імпортери.

Представники закордонного бізнесу проявили живий інтерес до української продукції, однак в активності їм не поступилися закупівельники вітчизняного рітейлу та HoReCa.

«Однією з ключових задач виставки було перерозподілити торговельні потоки всередині країни, дати нашим учасникам можливість знайти нові канали збуту як у великих, так і в малих містах в усіх регіонах. Впевнено скажу, що ми досягли мети, адже Ukrainian Food Expo дійсно зацікавила регіональний рітейл та HoReCa, вони були одними з найбільш активних відвідувачів», – розповів керівник Організаційного комітету виставки та директор Ради з питань експорту продовольства Богдан Шаповал.Значною перевагою Ukrainian Food Expo також стала можливість особисто поспілкуватися з представниками іноземних закупівельників, дізнатися вимоги цікавого для торгівлі ринку та провести експортні переговори, не покидаючи Україну. Так, найбільш перспективні ділові контакти учасникам виставки вдалося встановити з представниками делегацій з Азербайджану, В’єтнаму, Грузії, Данії, Індії, Італії, Китаю, Литви, Молдови, Нігерії, Норвегії, Польщі, Саудівської Аравії, Сінгапуру, Тайваню, Туреччини і Японії.

Всього виставку відвідали 39 іноземних делегацій. Така кількість закордонних відвідувачів свідчить про зростання у світі інтересу до українського продовольства. Організатори Ukrainian Food Expo переконані, що виставка стане не лише драйвером торгівлі продовольством всередині країни, а й стимулом для зростання експорту. 

Досягненню цієї мети послужити також 7 бізнес-конференцій та конгресів, що відбулися в рамках Ukrainian Food Expo, метою яких було познайомити учасників з досвідом лідерів галузей, дати їм можливість отримати свіжі ідеї розвитку бізнесу через спілкування з визнаними фахівцями, успішними підприємцями, маркетологами, технологами, керівниками відділів збуту, знавцями ринків та іншими експертами.

Конференція «М’ясний бізнес» була присвячена аналітичному огляду ринків м’яса, готових м’ясних продуктів та останнім споживчим трендам. Учасників познайомили з принципами бенчмаркінгу і новітніми технологіями переробки, а також з перспективними напрямками експорту.

Найбільш активно обговорювалося питання пристосування до споживчих тенденцій, адже частка населення, яке орієнтується на ціну, а не на якість, зросла в останні роки до 89%. У цій ситуації експерт ринку Валерій Погуляєв порадив виробникам мати декілька брендів для різних споживацьких сегментів. У свою чергу експерт компанії Pro-Consulting Андрій Мокряков зосередив увагу на можливостях виробництва нішевої продукції, наприклад, з м’яса гуски чи качки.

 

Конференція Confectionery&Bakery зібрала професіоналів кондитерської та хлібобулочної галузей, які обговорили поточні вектори розвитку ринку, зокрема, як вплине на продажі тренд здорового способу життя та економічна ситуація в країні.

Також учасники ознайомилися з кейсами успішного експорту до ПАР, Південно-Східної Азії, Північної Америки та ЄС. Директор Ради з питань експорту продовольства (UFEB) Богдан Шаповал порадив учасникам не вагатися та пропонувати азійським ринкам раніше непопулярний там шоколад та жувальні цукерки, адже попит на них почав зростати з кожним роком.

Родзинкою конгресу виробників та експортерів яловичини Ukrainian Beef Congress стала презентація розроблених спеціальним проектом ФАО/ЄБРР бізнес-планів з відгодівлі молодняка великої рогатої худоби та забою і переробки ВРХ. Наразі Україна майже не експортує яловичину, хоча дослідження проекту показали, що потенціал цієї галузі протягом наступних 4-5 років за умови професійного маркетингу, масштабної і глибокої переробки та ефективної зернової відгодівлі дозволяє вийти на суму 2 млрд дол. експортної виручки.

Щоб досягти цих показників, Ukrainian Beef Congress ознайомив учасників з новітніми підходами до розвитку виробництва високоякісної яловичини, які дозволять організувати прибутковий та перспективний бізнес в Україні. А компанія T-bone навіть продемонструвала результати застосування цих підходів на своєму виробництві під час влаштованої нею дегустації стейків екстра-класу.

ІІІ Конгрес екcпортерів продовольства Ukrainian Food 2017 об’єднав українських виробників та дистриб’юторів продовольства, що знаходяться у пошуку нових ринків. Основними тематичними блоками заходу стали Азія та Африка. Зокрема, учасники дізналися про стратегії просування, які реально працюють в Японії, Індії, Сінгапурі, Малайзії та Індонезії.

Один з найбільш яскравих виступів провів керівник PanAfrican Trading Alliance Артем Гудков, який радив слухачам змістити свій стратегічний фокус в сторону Африки та розвіяв чимало стереотипів про торгівлю на цьому континенті. Він порадив учасникам конгресу, які бажають спробувати свої сили в Субсахарській Африці, об’єднуватися для цього з іншими українськими компаніями, адже, на його думку, мова не може йти про конкуренцію – спільна робота на цьому континенті має стати питанням стратегічного розвитку партнерів на вкрай перспективному ринку.

Конференція Drinks of Ukraine представила аналітичний огляд ринків алкогольних напоїв, а також розкрила секрети продажів на висококонкурентних ринках, зокрема, Японії і Канади. Спікери конференції неодноразово наголошували на необхідності державного протекціонізму в питанні розвитку вітчизняного виноробства. Мова йшла, зокрема, про пропонований виноробами відокремлений від інших алкогольних напоїв підхід до оподаткування їхньої діяльності. Керівник молдавського Національного Бюро Винограду і Вина (НБВВ) Георгій Арпентін, розповідаючи про шлях реформ виноробства у своїй країні, наголосив на запоруці успіху – відході від застарілих норм регулювання діяльності, що дісталися «у спадок» від Радянського Союзу.

Конференція Fish and Seafood об’єднала фахівців рибної промисловості, які ознайомилися з аналітикою галузі, розглянули кейси розвитку аквакультури в Ісландії і Канаді, а також перспективи рибництва в Україні.

Дієвим майданчиком для спілкування експертів та гравців плодового ринку стала конференція «Сучасна переробка ягід та фруктів». На ній учасники дізналися відповіді на ключові питання розвитку галузі, а також про стратегії керування виробництвом ягід, його ефективність та критичні моменти, які заважають українським підприємствам виходити на світовий рівень. Спікери події також поділилися секретами, як розвивати сировинну базу та успішно пройти аудит великих міжнародних клієнтів.

Наступна виставка Ukrainian Food Expo відбудеться у листопаді 2018 року, і  не поступиться своїй попередниці різноманіттям та якістю представленої продукції, масштабом організації та географією бізнес-відвідувачів. Використайте і ви свою нагоду долучитися до події, що закладе основу вашого успіху на довгі роки.