fbpx
UFEB
Meat
FBV
Drinks
Bakery
Fish
Oil
Grocery
Milk

clock 219 : 19 : 54 : 02

Новини від медіа-партнера TradeMaster.UA

НА ПЕЧЕРСЬКУ ВІДКРИЮТЬ KYIV FOOD MARKET

Фуд-хол відкривають київський ресторатор Михайло Бейлін і його колега з Одеси Алекс Купер. Відкриття планується у вересні. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на НВ Бізнес. Площа майбутнього Kyiv Food Market становитиме 1600 квадратних метрів — приміщення розташовується недалеко від заводу Арсенал. Усередині фуд-холу повинні поміститися 24 різних закладів. Ресторатори відзначають, що будівля Kyiv Food Market не належить заводу Арсенал і знаходиться в приватній власності.

Джерело

У VARUS ПРИЗНАЧЕНО НОВОГО ДИРЕКТОР З РОЗВИТКУ ВТМ

Ним став Сергій Чорний. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії. Сергій Чорний має великий досвід роботи в роздрібній торгівлі. Його функціональні обов’язки ранжувались від бренд-менеджера до комерційного директора. В команду VARUS Сергій Чорний перейшов з великого продуктово-промислового виробництва “Дніпропетровського комбінату харчових концентратів” (ПрАТ “ДКПК”), де він обіймав посаду Комерційного директора півтора року. Там Сергій Чорний відповідав за оперативне управління та координацію роботи підрозділів компанії. У 2011-18 роках Сергій займав ряд топових посад в компаніях “АПК-ІНВЕСТ” і “S.Group”. Варто зазначити, що за час його роботи на посаді Group Бренд менеджера в компанії “S.Group” — найбільшого виробника снеків, який володіє брендами “Semki”, “Козацька розвага”, “Мачо”, було розроблено та впроваджено безліч інноваційних рішень, серед яких: колаборація з Олею Поляковою, а також реалізація першої на снековому ринку акції для кінцевого споживача з розіграшом автомобіля.

Джерело

 

29 СЕРПНЯ НА КОНФЕРЕНЦІЇ “PRIVATELABEL2019″ ВИСТУПИТЬ СПІКЕР SAYYORA AYUPOVA З ТЕМОЮ ДОПОВІДІ “150 РОКІВ РОЗВИТКУ PRIVATE BRANDS У США”

29 серпня 2019 року відбудеться Щорічна Міжнародна бізнес-конференція PrivateLabel — 2019: «Формула синергії рітейлера і постачальника» в місті Київ, вул. Липківського 1а, РК “Ультрамарин”. «PrivateLabel-2019» — це Міжнародна щорічна практична зустріч (з 9.09.2009), яка дозволяє відділам СТМ роздрібних мереж і компаній-постачальникам почати і/або продовжити співпрацю, визначити стратегії і тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup. Серед учасників проекту PrivateLabel: Варус, АТБ Маркет, Львівхолод, Новус, Фуршет, Лоток, Чудо Маркет, Укр Трейд, Таврія В, МЕТРО Кеш енд Керрі Україна, ЕКО-маркет, Український Рітейл, Київфарм, Фармастор, Дарпак, ТД Дельта, Компанія Май Україна, Золотий вік, Прем’єр сокс, ДМК Таврія, Добродія Фудз, Астра Косметик, Укролія, Соломія, Хлібодар та ін.

Джерело

 

КАТАЛОГ ГОЛОВНИХ ПРОЕКТІВ PRIVATELABEL — 2019

 Місія журналу: об’єднання зусиль рітейлерів і постачальників, а також суміжних галузей для пошуку нових ідей розвитку бізнесу, встановлення ділових контактів і взаємовигідного співробітництва, навчання і підвищення професіоналізму, з метою розвитку торгового співтовариства в Україні.

Джерело